Ügyintézés Kiemelt Vállalati előfizetőként

FONTOS!

Ügyintézni csak a rögzített kapcsolattartói telefonszámokról és email címekről lehet. Ha szükséges, ezekről a kontakokról emailben új ügyintézőt is lehet felvenni/törölni. Ha elakad, kérje a Kedvezménybank segítségét!

Első FONTOS lépések:

- Parkoláshoz mostantól CSAK a 06-20... kezdetű SMS számokat használja!

- A kapott Telenor számlákat egyenként kell elutalni, a számla sorszámára való hivatkozással. Nem lehet összevonni! Egyszerűbb céges kártyával kiegyenlíteni a www.myTelenor.hu oldalra belépve. Ott látható az is melyik lett befizetve.

- Kérjen myTelenor belépési kódot is, az ügyfélszolgálat felhívásával, amivel figyelemmel kísérheti a számlán nem szereplő részleteket is! Így az elektronikus számlák később is visszanézhetőek. (a papír alapúak nem!)

- elektronikus számla igényléséhez kérjük hívja az ügyfélszolgálatot a 1779-es számon, vagy jelezze nekünk. Erősen javasoljuk!

- több számlát fogsz kapni. A Telenor a hang előfizetések szerint csoportosítja a számlákat, tehát ha kétféle hang csomagot használ, akkor 2 számlát fog kapni.

- Ne felejtse el letölteni a Telenor Wallet appot! Könnyíti a parkolást, autópálya matrica vásárlást, és számos egyéb szolgáltatást. Andriod és IOS link.

Telefonon:

- KIEMELT ÜGYFÉLSZOLGÁLAT:

A bejegyzett kapcsolattartói számról telefonálva a 1779-es, Külföldről/itthonról:  +36 20 900 1779

- Nincsen szüksége jelszóra, beazonosítva futnak be a hívások! (ha mégis kér, akkor még nincs regisztrálva a szám, amiről hív!)

- 0-val kérhet ügyintézőt, nem kell várakozni!

Telefonon intézhető ügyek:

    - Internet csomag váltás, aktiválás, lemondás,

    - Nemzetközi roaming adatjegy, vagy hang jegy aktiválása. További információ.

    - PIN, PUK kód kiadás

    - MyTelenor belépési kód kérése (elektronikus ügyfélkártya a neve)

    - Elektronikus számlára váltás (javasoljuk)

    - Általános kérdések

    - Számlatartozások ügyintézése.

Emailben:

Ügyintézés a kiemelt@telenor.hu e-mail címen:

    - Számlázási panasz, illetve bármi panasz, reklamáció, ami kivizsgálást igényel,

    - Előfizetés megszüntetésének kérése,

    - Hang csomag váltás, (VIP csomagra váltás 3-5 munkanap is lehet)

​    - Számlázási név, cím módosítás,

    - Mobilvásárlási keret módosítás,

    - Ügyintéző felvétele/törlése

    - Szám átírása:

    - Vodafone-os, vagy T-Mobil-os telefonszám behordozása a céges flottába

    - Telenoros szám behozatala a céges flottába

Telenor Webes rendelési felület, részletes útmutató itt tölthető le:

  • Új előfizetés rendelése,

  • Új készülék rendelése (Telenor üzletben nem érvényesíthető a kedvezmény, csak a WEBEN),

  • Szervizfutár, garanciális készülék esetén cserekészülékkel (!!!)

  • SIM pótlás futárral

  • Hálózati korlátozás, függő telefon feloldása (SIM LOCK),

  • LINK a rendelési felületre, válassza a "Készülékvásárlás" linket: rendelési felület

FONTOS:

  • számlázási időszakban bármikor megrendelt / lemondott internet szolgáltatás esetén teljes havidíjat számol fel a szolgáltató! pld: 8.-án van számlazárás de 20.-án rendelsz meg egy szolgáltatást a teljes havi díjat számlázzák ki!!!

  • ha több mobilszámlát fizetsz egyszerre, pl több cégre, azokat külön kell elutalni, hivatkozási számot megjelölve, mivel a Telenor rendszere csak az első hivatkozási számot találja meg. Így több számla egyben utalásánál az egyik túlfizetésben lesz, a másikon pedig hiány lesz!

© 2015 BY KEDVEZMÉNYBANK.

email:  info kukac kedvezmenybank.hu

A "Kedvezménybank" elérhetőségei:

Telefon: 06-20-623-7230

Iroda cím: 1138 Budapest, Sólyatér utca 9.

FOLLOW

Facebook