Ügyintézés Kiemelt Vállalati előfizetőként

FONTOS!

Ügyintézni csak a rögzített kapcsolattartói telefonszámokról és email címekről lehet. Ha szükséges, ezekről a kontakokról emailben új ügyintézőt is lehet felvenni/törölni. Ha elakadsz, kérd a Kedvezménybank segítségét!

Hasznos tippek:

- Elektronikus számla igényléséhez kérjük hívd az ügyfélszolgálatot a 1779-es számon, vagy jelezd nekünk. Erősen javasoljuk!

- Kérj egyben MyTelenor belépési kódot is, amivel figyelemmel kísérheted a számlán nem szereplő részleteket is! Belépés itt.

- Ne felejtsd el letölteni a Telenor Wallet appot! Könnyíti a parkolást, autópálya matrica vásárlást, és számos egyéb szolgáltatást. Andriod és IOS link.

Telefonon:

- KIEMELT ÜGYFÉLSZOLGÁLAT:

A bejegyzett kapcsolattartói számról telefonálva a 1779-es, Külföldről/itthonról:  +36 20 900 1779

- Nincsen szükséged jelszóra, beazonosítva futnak be a hívások! (ha mégis kér, akkor nem vagy regisztrálva!)

- 0-val kérhetsz ügyintézőt, nem kell várakozni!

Telefonon intézhető ügyek:

    - Internet csomag váltás, aktiválás, lemondás,

    - Nemzetközi roaming adatjegy, vagy hang jegy aktiválása. További információ.

    - PIN, PUK kód kiadás

    - MyTelenor belépési kód kérése (elektronikus ügyfélkártya a neve)

    - Elektronikus számlára váltás (javasoljuk)

    - Általános kérdések

    - Számlatartozások ügyintézése.

Emailben:

Ügyintézés a kiemelt@telenor.hu e-mail címen:

    - Számlázási panasz, illetve bármi panasz, reklamáció, ami kivizsgálást igényel,

    - Előfizetés megszüntetésének kérése,

    - Hang csomag váltás,

​    - Számlázási név, cím módosítás,

    - Mobilvásárlási keret módosítás,

    - Ügyintéző felvétele/törlése

    - Szám átírása:

    - Vodafone-os, vagy T-Mobil-os telefonszám behordozása a céges flottába

    - Telenoros szám behozatala a céges flottába

Telenor Webes rendelési felület, részletes útmutató itt tölthető le:

  • Új előfizetés rendelése,

  • Új készülék rendelése (Telenor üzletben nem érvényesíthető a kedvezmény, csak a WEBEN),

  • Szervizfutár,

  • SIM pótlás futárral

  • Hálózati korlátozás, függő telefon feloldása (SIM LOCK),

  • LINK a rendelési felületre, válassza a "Készülékvásárlás" linket: rendelési felület

FONTOS:

  • számlázási időszakban bármikor megrendelt / lemondott internet szolgáltatás esetén teljes havidíjat számol fel a szolgáltató! pld: 8.-án van számlazárás de 20.-án rendelsz meg egy szolgáltatást a teljes havi díjat számlázzák ki!!!

  • ha több mobilszámlát fizetsz egyszerre, pl több cégre, azokat külön kell elutalni, hivatkozási számot megjelölve, mivel a Telenor rendszere csak az első hivatkozási számot találja meg. Így több számla egyben utalásánál az egyik túlfizetésben lesz, a másikon pedig hiány lesz!

© 2015 BY KEDVEZMÉNYBANK.

email:  info kukac kedvezmenybank.hu

A "Kedvezménybank" elérhetőségei:

Telefon: 06-20-623-7230

Iroda cím: 1138 Budapest, Sólyatér utca 9.

FOLLOW

Facebook