Ügyintézés Kiemelt Vállalati előfizetőként
FONTOS!
Ügyintézni csak a rögzített kapcsolattartói telefonszámokról és email címekről lehet. Ha szükséges, ezekről a kontakokról emailben új ügyintézőt is lehet felvenni/törölni. Ha elakad, kérje a Kedvezménybank segítségét!
A kiemelt vállalati ügyfelek NEM TUDNAK Telenor üzletben ügyintézni, különleges szerződésük miatt, csak az alábbi módokon.
Első FONTOS lépések:
- Parkoláshoz mostantól CSAK a 06-20... kezdetű SMS számokat használja!
- Utalás: A kapott Telenor számlákat egyenként kell elutalni, a számla sorszámára való hivatkozással. Nem lehet összevonni! A legegyszerűbb céges kártyával kiegyenlíteni a my.Telenor.hu oldalra belépve. Ott látható az is melyik lett befizetve.
- Kérjen myTelenor belépési kódot is, az ügyfélszolgálat felhívásával, amivel figyelemmel kísérheti a számlán nem szereplő részleteket is! Így az elektronikus számlák később is visszanézhetőek. (a papír alapúak nem!)
- elektronikus számla igényléséhez kérjük hívja az ügyfélszolgálatot a 1779-es számon, vagy jelezze nekünk. Erősen javasoljuk!
- több számlát fogsz kapni. A Telenor a hang előfizetések szerint csoportosítja a számlákat, tehát ha kétféle hang csomagot használ, akkor 2 számlát fog kapni.
- Ne felejtse el letölteni a Telenor Wallet appot! Könnyíti a parkolást, autópálya matrica vásárlást, és számos egyéb szolgáltatást. Andriod és IOS link.
Telefonon:
- KIEMELT ÜGYFÉLSZOLGÁLAT:
A bejegyzett kapcsolattartói számról telefonálva a 1779-es, Külföldről/itthonról: +36 20 900 1779
- Nincsen szüksége jelszóra, beazonosítva futnak be a hívások! (ha mégis kér, akkor még nincs regisztrálva a szám, amiről hív!)
- 0-val kérhet ügyintézőt, nem kell várakozni!
Telefonon intézhető ügyek:
- Internet csomag váltás, aktiválás, lemondás, (lehetséges azonnali, vagy számlafordulóval történő váltás)
- Nemzetközi roaming adatjegy, vagy hang jegy aktiválása. További információ.
- PIN, PUK kód kiadás
- MyTelenor belépési kód kérése (elektronikus ügyfélkártya a neve)
- Elektronikus számlára váltás (javasoljuk)
- Általános kérdések
- Számlatartozások ügyintézése.
Emailben:
Ügyintézés a kiemelt@telenor.hu e-mail címen:
- Számlázási panasz, számlamásolat kérése, illetve bármi panasz, reklamáció, ami kivizsgálást igényel,
- Előfizetés megszüntetésének kérése,
- Hang csomag váltás, (VIP csomagra váltás 3-5 munkanap is lehet)
- Számlázási név, cím módosítás,
- Mobilvásárlási keret módosítás,
- Ügyintéző felvétele/törlése
- Átvezetés ügyfélszámok között, pl, ha két számla egyben lett elutalva.
- Hátralék eseten halasztás kérése, vagy számlabemutatás: halasztas@telenor.hu
- Szám átírása Telenoron belül cégek vagy magánszemély és cég között: atirasrendelesek@telenor.hu
- Vodafone-os, vagy T-Mobil-os telefonszám behordozása a céges flottába
- Telenoros szám behozatala a céges flottába
Telenor Webes rendelési felület, részletes útmutató itt tölthető le:
-
Új előfizetés rendelése,
-
Új készülék rendelése (Telenor üzletben nem érvényesíthető a kedvezmény, csak a WEBEN),
-
Szervizfutár, garanciális készülék esetén cserekészülékkel (!!!)
-
SIM pótlás futárral (ha meghibásodott, akkor inyenes a csere)
-
Hálózati korlátozás, függő telefon feloldása (SIM LOCK),
-
Készülék árlista: https://www.telenor.hu/vallalatok/arlista
-
LINK a rendelési felületre, válassza a "Készülékvásárlás" linket: rendelési felület
-
számlázási időszakban bármikor megrendelt / lemondott internet szolgáltatás esetén teljes havidíjat számol fel a szolgáltató! pld: 8.-án van számlazárás de 20.-án rendelsz meg egy szolgáltatást a teljes havi díjat számlázzák ki!!!