A számhordozás menete Vállalati csomagok esetében

 

Telefonok függetlenítése

 

TEENDŐ 5 - Amennyiben a cég telefonjai nem függetlenek, szükséges ezek függetlenítése, vagy cseréje. A hűségek lejárata után a szolgáltató köteles ingyenesen függetleníteni a telefonokat. Ez azonban akár 4-10 napig is eltarthat. Érdemes a szerződés aláírása után elindítani a folyamatot. A Kedvezménybank kérésre teszt SIM-et biztosít a függetlenítés ellenőrzéséhez.

Számhordozás

 

Számhordozni csak akkor lehet, ha a régi szolgáltató szerződésének utolsó napja is letelt, vagy döntés született a kötbérek kifizetéséről. A számok akár több lépcsőben is hordozhatóak, ha például különböző időpontokban járnak le a hűségek.

TEENDŐ 6 - A hordozáshoz kérjük kitölteni a Hordozási Táblázatot, és megküldeni emailben a Kedvezménybank részére.

Mit NEM kell beleírni:

- a meglévő készülékeket,

- a virtuális telefonszámokat, internetkártyák számát, társkártyák és internetmegosztó kártyák számát.

Tudnivalók a hordozásról:

- A hordozást a Kedvezménybank rendeli meg. A folyamat ingyenes, kb. 1 hetet vesz igénybe.

- A Telenor tájékoztatja az ügyfelet a lehetséges hordozási időablakokról,

- A hordozás előtt 2-3 nappal a futár kiszállítja az új SIM kártyákat az előre megadott címekre bárhová az országban.

- Még ne tegye a készülékekbe!

- A kártyák ilyenkor már ideiglenes számokkal működnek, elvileg használhatóak. Ha nem használja, az ideiglenes számok díjai a 2. számlában jóváírhatóak. A sikeres hordozással az ideiglenes számok megszűnnek.

- A SIM-ek és a telefonszámok a kártyán és a kísérő papíron található ICC kóddal párosíthatóak össze.

- A hordozás hétköznap este lesz 20:00-24:00 között. Kb 10 percet vesz igénybe.

- A régi szolgáltató térereje eltűnik. Ekkor helyezze be az új SIM kártyát.

- Indítsa újra a készüléket, hogy az új beállítások automatikusan letöltődhessenek! Segítség a beállításokhoz.

- A sikeres hordozással a régi szolgáltatójánál a számhoz tartozó előfizetése automatikusan megszűnik. Ettől még vállalati keretszerződése nem biztos, hogy megszüntetésre kerül.

Ha a hordozás meghiúsulna, ennek lehetséges okai:

- A cégnév, a cím, az adószám nem stimmelt betű szerint a régi és az új szolgáltatónál. 

- A számlán lejárt tartozás volt. Akár 1 Ft, valami régi ügyből, amiért a szolgáltató talán nem is szólt.

Hordozás után

 

TEENDŐ 7 - Kérjük küldje meg első Telenoros számláját a Kedvezménybanknak. Amennyiben az előre megküldött SIM kártyákat a hordozásig nem használta, úgy az ideiglenes számok díjainak jóváírását a Kedvezménybank kezdeményezi a Telenornál.

Kérjük tekintse meg az ügyintézési útmutatónkat a napi ügyintézés megkönnyítésére!

© 2015 BY KEDVEZMÉNYBANK.

email:  info kukac kedvezmenybank.hu

A "Kedvezménybank" elérhetőségei:

Telefon: 06-20-623-7230

Iroda cím: 1138 Budapest, Sólyatér utca 9.

FOLLOW

Facebook