top of page

A számhordozás menete Vállalati csomagok esetében

 

Telefonok függetlenítése

 

TEENDŐ 6 - Amennyiben a cég telefonjai nem függetlenek, szükséges ezek függetlenítése, vagy cseréje. A hűségek lejárata után a szolgáltató köteles ingyenesen függetleníteni a telefonokat. Ez azonban akár 4-10 napig is eltarthat. Érdemes legkésőbb a szerződés aláírása után azonnal elindítani a folyamatot.

Hordozási tábla

Ha már elküldte, kérem ugorjon a következő bekezdésre.

 

Számhordozni csak akkor lehet, ha a régi szolgáltató szerződésének utolsó napja is letelt, vagy döntés született a kötbérek kifizetéséről. A számok akár több lépcsőben is hordozhatóak, ha például különböző időpontokban járnak le a hűségek.

TEENDŐ 7 - A hordozáshoz kérjük kitölteni a Hordozási Táblázatot, és megküldeni emailben a Kedvezménybank részére.

Mit NEM kell beleírni:

- a meglévő készülékeket,

- a virtuális telefonszámokat, internetkártyák telefonszámát, társkártyák és internetmegosztó kártyák telefonszámát. Ezeket újként kell megrendelni.

Tudnivalók a hordozásról

- A hordozást a Kedvezménybank rendeli meg. A folyamat ingyenes, kb. 1 hetet vesz igénybe.

- A Telenor tájékoztatja az ügyfelet a lehetséges hordozási időablakokról,

- A hordozás előtt 2-3 nappal a futár kiszállítja az új SIM kártyákat az előre megadott címekre bárhová az országban.

- Még ne tegye a készülékekbe a SIM-eket!

- A kártyák ilyenkor már ideiglenes számokkal működnek, elvileg használhatóak. Ha nem használja, az ideiglenes számok díjai a következő számlákban jóváírhatóak. A sikeres hordozással az ideiglenes számok megszűnnek.

- A SIM-ek és a telefonszámok a kártyán és a kísérő papíron található ICC kóddal párosíthatóak össze.

- A hordozás hétköznap este lesz 20:00-24:00 között. Kb 10 percet vesz igénybe.

- A régi szolgáltató térereje eltűnik. Ekkor helyezze be az új SIM kártyát.

- Indítsa újra a készüléket, hogy az új beállítások automatikusan letöltődhessenek! Segítség a beállításokhoz.

- A sikeres hordozással a régi szolgáltatójánál a számhoz tartozó előfizetése automatikusan megszűnik. Ettől még vállalati keretszerződése nem biztos, hogy megszüntetésre kerül.

Ha a hordozás meghiúsulna, ennek lehetséges okai:

- A cégnév, a cím, az adószám nem stimmelt betű szerint a régi és az új szolgáltatónál. 

- A számlán lejárt tartozás volt. Akár 1 Ft, valami régi ügyből, amiért a szolgáltató talán nem is szólt.

Hordozás után

 

TEENDŐ 8 - Kérjük küldje meg első Telenoros számláját a Kedvezménybanknak. Amennyiben az előre megküldött SIM kártyákat a hordozásig nem használta, úgy az ideiglenes számok díjainak jóváírását a Kedvezménybank kezdeményezi a Telenornál.

Kérjük tekintse meg az ügyintézési útmutatónkat a napi ügyintézés megkönnyítésére!

bottom of page