A számhordozás menete Vállalati csomagok esetében
Telefonok függetlenítése
TEENDŐ 6 - Amennyiben a cég telefonjai nem függetlenek, szükséges ezek függetlenítése, vagy cseréje. A hűségek lejárata után a szolgáltató köteles ingyenesen függetleníteni a telefonokat. Ez azonban akár 4-10 napig is eltarthat. Érdemes legkésőbb a szerződés aláírása után azonnal elindítani a folyamatot.
Hordozási tábla
Ha már elküldte, kérem ugorjon a következő bekezdésre.
Számhordozni csak akkor lehet, ha a régi szolgáltató szerződésének utolsó napja is letelt, vagy döntés született a kötbérek kifizetéséről. A számok akár több lépcsőben is hordozhatóak, ha például különböző időpontokban járnak le a hűségek.
TEENDŐ 7 - A hordozáshoz kérjük kitölteni a Hordozási Táblázatot, és megküldeni emailben a Kedvezménybank részére.
Mit NEM kell beleírni:
- a meglévő készülékeket,
- a virtuális telefonszámokat, internetkártyák telefonszámát, társkártyák és internetmegosztó kártyák telefonszámát. Ezeket újként kell megrendelni.
Tudnivalók a hordozásról
- A hordozást a Kedvezménybank rendeli meg. A folyamat ingyenes, kb. 1 hetet vesz igénybe.
- A Telenor tájékoztatja az ügyfelet a lehetséges hordozási időablakokról,
- A hordozás előtt 2-3 nappal a futár kiszállítja az új SIM kártyákat az előre megadott címekre bárhová az országban.
- Még ne tegye a készülékekbe a SIM-eket!
- A kártyák ilyenkor már ideiglenes számokkal működnek, elvileg használhatóak. Ha nem használja, az ideiglenes számok díjai a következő számlákban jóváírhatóak. A sikeres hordozással az ideiglenes számok megszűnnek.
- A SIM-ek és a telefonszámok a kártyán és a kísérő papíron található ICC kóddal párosíthatóak össze.
- A hordozás hétköznap este lesz 20:00-24:00 között. Kb 10 percet vesz igénybe.
- A régi szolgáltató térereje eltűnik. Ekkor helyezze be az új SIM kártyát.
- Indítsa újra a készüléket, hogy az új beállítások automatikusan letöltődhessenek! Segítség a beállításokhoz.
- A sikeres hordozással a régi szolgáltatójánál a számhoz tartozó előfizetése automatikusan megszűnik. Ettől még vállalati keretszerződése nem biztos, hogy megszüntetésre kerül.
Ha a hordozás meghiúsulna, ennek lehetséges okai:
- A cégnév, a cím, az adószám nem stimmelt betű szerint a régi és az új szolgáltatónál.
- A számlán lejárt tartozás volt. Akár 1 Ft, valami régi ügyből, amiért a szolgáltató talán nem is szólt.
Hordozás után
TEENDŐ 8 - Kérjük küldje meg első Telenoros számláját a Kedvezménybanknak. Amennyiben az előre megküldött SIM kártyákat a hordozásig nem használta, úgy az ideiglenes számok díjainak jóváírását a Kedvezménybank kezdeményezi a Telenornál.
Kérjük tekintse meg az ügyintézési útmutatónkat a napi ügyintézés megkönnyítésére!