top of page

Hogyan csökkentjük le egy cég telefonszámláját?

Megkértük a Duna Könyvklub igazgatóját Baráz Miklóst, hogy mondja el tapasztalatait a Kedvezménybankra váltásról.

- Egyszerű, nézzék meg a 2015-ös Februári és a 2016-os Februári telefonszámláimat. Magáért beszél:

- Ezt tényleg nem nagyon kell magyarázni! A végösszeg, majdnem harmada az egy évvel ezelőttinek! Ha jól számolom, havi százezer a különbség akkor éves szinten több, mint EGYMILLIÓ forintot spórolt? Kérem mondja el a részleteket!

- Rendben. Az első és legfontosabb spórolási lehetőség, hogy a Kedvezménybank egyik alapdíjában 1000 perc ingyen beszélgetés van minden telefonunkra. Így a percek után eddig fizetett forgalmi díjaink teljesen eltűntek. Mi ugyanis nem tudtunk 1000 percnél többet beszélni egy hónapban, úgyhogy ez számunkra olyan, mint egy korlátlan csomag. Egy átlagember 350-400 percet beszél csak havonta.

- Az Interetet is jóval kedvezőbb áron kapjuk, mint az előző szerződésben.

- További komoly megtakarítást okozott, hogy a Kedvezménybank szakembere részletesen elemezte a számlát, és megállapította, hol fizetünk olyan szolgáltatásért, amire valójában nincs szükségünk, ezeket az új szolgáltatás rendelésekor már nem is kértük.

- Most akkor kevesebbet telefonálnak?

- Nem, most sokkal többet telefonálunk, és nagyobb internetünk van, mint eddig. Már nem kell figyelni, hogy ne beszéljünk hosszan, mert tudjuk, hogy mennyit fizetünk, és hogy az 1000 percbe bőven beleférünk. Ha túlszaladunk, akkor is meglepően alacsony percdíjon beszélnénk. Ez így sokkal kényelmesebb, mint az előző szolgáltatás, amit igénybe vettünk.

- Mi a helyzet a hűségekkel?

- Ez az egyik legjobb rész. Már nincs olyan telefonunk, amin hűség, vagy SIM lock lenne. Így ha lenne más ajánlat, el tudnánk menni más szolgáltatóhoz. Megnéztük, higgye el, nem találtunk jobb ajánlatot, de még csak hasonlót sem!

bottom of page